Reclamație și garanție

  1. Contractul de vânzare se referă la produsele noi.
  2. În cazul unui defect al bunurilor achiziționate de la vânzător, clientul are dreptul de a face o reclamație în baza dispozițiilor privind garanția din Codul civil.
  3. Reclamațiile trebuie făcute în scris sau prin e-mail la adresele vânzătorului menționate în acești Termeni și condiții.
  4. O reclamație trebuie trimisă în scris sau în format electronic la adresele Vânzătorului indicate în acești Termeni și Condiții sau utilizând un formular electronic de reclamație pus la dispoziție de către Vânzător pe una dintre subpaginile Magazinului.
  5. Este recomandabil să includeți în reclamație, printre altele, o scurtă descriere a defectului, circumstanțele (inclusiv data) în care acesta a apărut, datele clientului care face reclamația și cererea clientului în legătură cu defectul bunurilor.
  6. Vânzătorul trebuie să răspundă imediat la cererea de reclamație, cel târziu în termen de 14 zile, iar în cazul în care vânzătorul nu face acest lucru în acest termen, se consideră că vânzătorul a luat act de cererea clientului.
  7. Bunurile returnate în cadrul procedurii de reclamații trebuie trimise la adresa Olszany 55a, 05-604 Jasieniec.
  8. În cazul în care a fost acordată o garanție pentru un Produs, informațiile despre garanție, precum și conținutul acesteia, vor fi incluse în descrierea Produsului în Magazin.

Plângeri și căi de atac extrajudiciare

  1. Informații detaliate privind posibilitățile consumatorului de a utiliza procedurile extrajudiciare de reclamație și de despăgubire și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la birourile și pe site-urile web ale mediatorilor districtuali (orășenești) pentru consumatori, ale organizațiilor sociale ale căror sarcini statutare includ protecția consumatorilor, ale inspectoratelor de inspecție comercială din Voivodat și la următoarele adrese de internet ale Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php și http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Consumatorul are la dispoziție următoarele exemple de proceduri extrajudiciare de reclamație și recurs:
    a. Consumatorul este îndreptățit să se adreseze instanței amiabile permanente pentru consumatori menționate la articolul 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comercială (Monitorul Oficial 2014, poziția 148, cu modificările ulterioare) pentru a soluționa un litigiu care decurge din contractul încheiat cu vânzătorul.
    b. Consumatorul are dreptul de a se adresa inspectorului provincial al Inspecției Comerciale, în conformitate cu articolul 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind Inspecția Comercială (Monitorul Oficial 2014, poziția 148, cu modificările ulterioare), pentru a iniția o procedură de mediere în vederea soluționării pe cale amiabilă a unui litigiu între consumator și vânzător.
    c. Un consumator poate obține asistență gratuită în soluționarea unui litigiu între el și vânzător, utilizând, de asemenea, asistența gratuită a unui mediator județean (municipal) pentru consumatori sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (de exemplu, Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi).

Dreptul de retragere

    1. Consumatorul se poate retrage din contractul de vânzare în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv.
    2. Perioada menționată la alineatul (1) începe să curgă de la data livrării produsului către consumator sau către o persoană desemnată de consumator, alta decât transportatorul.
    3. În cazul unui contract care implică mai multe produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți, perioada menționată la alineatul (1) începe să curgă de la livrarea ultimului articol, lot sau parte.
    4. Consumatorul se poate retrage din contract prin depunerea unei declarații de retragere din contract la vânzător. Este suficient ca Consumatorul să trimită declarația înainte de termenul limită de retragere din Contract care urmează să fie respectat.
    5. Declarația poate fi trimisă prin poștă tradițională, prin fax sau în format electronic prin trimiterea declarației la adresa de e-mail a vânzătorului sau prin transmiterea declarației pe site-ul web al vânzătorului - datele de contact ale vânzătorului Olszany 55a, 05-604 Jasieniec. Declarația poate fi transmisă și pe un formular, al cărui model este atașat ca Anexa nr. 1 la prezentul regulament și Anexa la Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, dar acest lucru nu este obligatoriu.
    6. În cazul în care consumatorul trimite o declarație prin mijloace electronice, vânzătorul trimite consumatorului, la adresa de e-mail furnizată de acesta, o confirmare de primire a declarației de retragere din contract.
    7. Efectele retragerii din acord:
      a. În caz de retragere dintr-un contract la distanță, contractul se consideră că nu a fost încheiat.
      b. În cazul retragerii din contract, vânzătorul rambursează imediat consumatorului, în termen de cel mult 14 zile de la primirea declarației de retragere a consumatorului din contract, toate plățile efectuate de consumator, inclusiv costurile de livrare a articolului, cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din metoda de livrare aleasă de consumator, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de vânzător.
    8. c. Rambursarea plății se efectuează de către vânzător în contul bancar indicat de consumator în formularul de retragere, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod expres cu o soluție diferită care nu implică niciun cost pentru consumator.

      d. Vânzătorul poate reține rambursarea până când primește produsul înapoi sau până când i se furnizează dovada returnării, în funcție de care dintre cele două situații are loc prima.

      e. Consumatorul ar trebui să trimită înapoi produsul la adresa vânzătorului menționată în acești Termeni și condiții imediat, în termen de cel mult 14 zile de la data la care a informat vânzătorul cu privire la retragerea din contract. Termenul va fi respectat dacă Consumatorul trimite înapoi Produsul înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

      f. Consumatorul suportă costurile directe de returnare a produsului, inclusiv costurile de returnare a produsului în cazul în care, din cauza naturii sale, produsul nu a putut fi returnat prin poștă în mod obișnuit.

    g. Consumatorul este răspunzător numai pentru orice diminuare a valorii produsului care rezultă din utilizarea produsului, alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
  1. În cazul în care, din cauza naturii produsului, acesta nu poate fi trimis înapoi prin poștă în mod obișnuit, informațiile despre acest lucru, precum și despre costurile de returnare a produsului, vor fi incluse în descrierea produsului în magazin.
  2. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță nu se aplică consumatorului în ceea ce privește contractul:
    a. în cazul în care obiectul prestației este un articol nerefabricat fabricat conform specificațiilor consumatorului sau pentru a răspunde nevoilor personalizate ale acestuia,
    b. în cazul în care obiectul serviciului este un articol furnizat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare,
    c. în cazul în care obiectul spectacolului este un obiect perisabil sau un obiect cu un termen de valabilitate scurt,
    d. pentru prestarea de servicii, în cazul în care vânzătorul a executat integral serviciul cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de executarea serviciului de către vânzător că, după executarea serviciului de către vânzător, își va pierde dreptul de retragere,
    e. în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora vânzătorul nu are niciun control și care pot apărea înainte de sfârșitul perioadei de retragere,
    f. în care obiectul prestației constă în elemente care, prin natura lor, sunt inseparabile de alte elemente după livrare,
    g. pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material, în cazul în care executarea a început cu consimțământul expres al consumatorului înainte de sfârșitul perioadei de retragere și după ce vânzătorul a informat consumatorul cu privire la pierderea dreptului de retragere.
Product added to wishlist
Product added to compare.